Hverdagen på Brohuset
Vi arbejder med et kontaktpersonsystem/ -team, hvor de enkelte kontaktpersoners opgaver er tilpasset de enkelte beboere.
Kerneydelsens fokus er "at støtte , at beboerne udvikler og anvender deres ressourcer". Dette gøres gennem personlig-, praktisk hjælp, vejledning og omsorg, hvor beboeren involveres og hvor den enkeltes selv- og medbestemmelse vægtes højt.
Personalet arbejder tværfagligt.
Nogen af de opgaver vi løser sammen med eller for beboerne:
- hjælp med bad og påklædning
 - fysisk pleje og optræning
 - medicin
 - læge
 - tandlæge
 - frisør
 - fodterapeutbesøg
 - økonomi
 - tøjvask
 - rengøring
 - indkøb/nethandel
 - gå- og andre motionstiltag - gerne i NATURENS RIGE
 - skabe tryghed og struktur
 - vejledning og udvikling
 - samarbejde med pårørende og øvrige sociale relationer
 - hjælp til netværksdannelse
 - kontakt til aktuelle samarbejdspartnere
 
