Hverdagen på Brohuset
Vi arbejder med et kontaktpersonsystem/ -team, hvor de enkelte kontaktpersoners opgaver er tilpasset de enkelte beboere.
Kerneydelsens fokus er "at støtte , at beboerne udvikler og anvender deres ressourcer". Dette gøres gennem personlig-, praktisk hjælp, vejledning og omsorg, hvor beboeren involveres og hvor den enkeltes selv- og medbestemmelse vægtes højt.
Personalet arbejder tværfagligt.
Nogen af de opgaver vi løser sammen med eller for beboerne:
- hjælp med bad og påklædning
- fysisk pleje og optræning
- medicin
- læge
- tandlæge
- frisør
- fodterapeutbesøg
- økonomi
- tøjvask
- rengøring
- indkøb/nethandel
- gå- og andre motionstiltag - gerne i NATURENS RIGE
- skabe tryghed og struktur
- vejledning og udvikling
- samarbejde med pårørende og øvrige sociale relationer
- hjælp til netværksdannelse
- kontakt til aktuelle samarbejdspartnere
Kontaktoplysninger